Kom gerust eens langs !!

Kinderen en Jongeren

Kinderen en jongeren zijn belangrijk voor ons

Een bekend gezegde luidt: wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Maar het gaat ons niet alleen om de toekomst, maar ook om het heden. Oftewel: kinderen en jongeren hebben een volwaardige plek in onze kerk. Wij proberen hen op hun niveau aan te spreken, en hun vragen over geloof en leven te helpen beantwoorden.

Kinderen

Kinderen hebben een belangrijke plek in onze kerk. Zij krijgen elke zondag speciale aandacht in de kerkdienst. Bovendien gaan zij, na een deel met de volwassenen te hebben doorgebracht in de dienst, naar hun eigen samenkomsten, waarbij zij op hun eigen niveau en op creatieve wijze bezig zijn met Bijbelverhalen. Voor kinderen organiseren wij bovendien tijdens de periode voor kerst en Pasen speciale projecten. Ook organiseren wij elk jaar een uitstap voor de kinderen, en krijgen zij de nodige aandacht op andere activiteiten van onze gemeente, zoals het jaarlijkse weekend naar de zee.

Jongeren

Voor jongeren hebben wij ook speciale jeugdavonden, waar de jongeren zichzelf kunnen zijn en in een eerlijke, open en gezellige sfeer met elkaar kunnen praten over hun geloof en hun leven. De jeugdavonden zijn er nog niet zo lang, maar wij willen ze dit seizoen verder gaan uitbouwen, en een plek bieden voor jongeren waarin ze ook gemakkelijk hun vrienden en vriendinnen kunnen uitnodigen.